2007. május 23.

Ronda és finom gombás csirke


Délben sem volt igazán sok időm ebédkészítésre, így egy újabb „kevés munka- finom végeredmény” változat győzött.

Hozzávalók 3 személyre:
csirke alsócomb
szárnyas fűszerkeverék
szárított oregáno
csiperke gomba (kb fél kg)
főzőhagyma (5 db)
kevés olaj
kb 1 dl bor

Egy sütőtálat kikentem kevés olajjal, beletettem a megfűszerezett csirkecombokat, rászórtam a megmosott egész gombát és a negyedelt hagymákat. Megszórtam szárított oregánóval, meglocsoltam borral (most éppen egy finom Kékfrankos rosé volt bontva), letakartam alufóliával és betettem az előmelegített sütőben, ahol 230 fokon süldögélt kb 1 órán át  Eltávolítottam a fóliát és addig sütöttem tovább, míg szép pirosak lettek a combok. A gomba és a sült hagyma volt a körete. Nem szép, de mennyei az íze!...