2008. április 8.

Serpenyős ebéd


Borús, hűvös hétvége utáni napra, igazi melengető fogás. Tipikusan hétfői étek, vasárnapi maradékhasznosításra, ha nem akarjuk ugyanazt enni, mint előző nap.

Amiből készült:
maradék malacsült
maradék muzsdéj (zúzott fokhagyma, lében)
egy darab füstölt-főtt sonka
4 fej hagyma
maréknyi szárított paradicsom
kevés vaj
löttyintésnyi fehérbor
frissen őrölt bors

A malacsültet és a sonkát falatnyi kockákra vágtam, a hagymát vastagabbra szeleteltem. Vasserpenyőben felolvasztottam kevés vajat, rádobtam a hagymát és üvegesre pároltam. Hozzáadtam a husikat, majd ráöntöttem a bort és a muzsdéjt. Tekertem rá borsot, hozzáadtam a szárított paradicsomot és pár percig rotyogtattam, míg összeértek az ízek. Savanyúsággal és egy pohár fehérborral volt korai vacsoránk.

Ha tetszett a bejegyzés és megosztod, megköszönöm. Ha még nem lájkoltad a blog facebook oldalát, ITT megteheted. Instagramon is követhetsz.