2009. április 3.

Köszönöm!



Lejárt a határidő, lezárult a Segítsüti licit.
Szerdán gyakorlatilag utolsó előttiként tettem közzé a Segitsütim, végig azon parázva, hogy mi van, ha majd senki nem licitál rá… Aztán a közzétételt követő percekben már licitáltak is, hallani lehetett a szívemről legördülő kövek hangját…

Ma hajnalban izgatottan néztem meg, ki a nyertes. fhmónika! Ki lehet? Profilja marcell néven nem elérhető, még sosem kommentelt nálam. Úristen, mi van, ha kamu licitáló és nem jelentkezik… Majdnem reggel 9-ig vergődtem keserű szájízzel, amikor is megkaptam Móni levelét. Nem, hogy nem „kamu” személy, de személyesen is ismerjük egymást, lovagtársam a Borlovagrendben, a tegnap esti vacsorán meséltem neki a Segítsüti akcióról, Ő meg hazament és licitált! Móni, köszönöm! Te aztán igazán tudod, mit jelent Anyának lenni! Boldog Anyák napját kívánok Neked és még egyszer köszönöm, a magam és a Lea otthon nevében.
A sütim eljegyzési ebéd desszertje lesz Húsvét vasárnap, ezúton is kívánok az ifjú párnak sok boldogságot és örömöt az életben!

Köszönöm mindenkinek, aki licitált és köszönöm Nemisbékának az ötletet és a lelkes szervezést! Jelenleg 349.400.-Ft gyűlt össze a Lea otthon számára, de egy társunk licitje holnap éjfélkor zárul és még folyamatosan jelentkeznek a „vigaszágas” felajánlók.
Köszönöm, hogy részese lehettem e nemes kezdeményezésnek és bevallom, ma büszkén kínáltam az irodában a 9000 forintot érő sütimet:-)

Update: bemutatom Marcellt, a licitnyertes Mónika kisfiát, ahogy épp jóízűen lakmározik a segítsütiből:-)