2010. március 7.

Grillparty sorsolás jelentkezési határideje meghosszabítva!

Tegnap este a bolondulás szélén álltam…Blog fazon (illetve sablon) igazítás közben sikerült mindent jól összekutyulnom, aminek az lett az eredménye, hogy töröltem az egészet, majd a napi mentés alapján megpróbáltam visszaállítani. Minden helyre állt, kivéve a megjegyzéseket, ma reggelig nem látszottak egyáltalán, majd nagy volt az öröm, megjelentek, de némely bejegyzésnél duplán látszottak. Okos gasztrotyúk lévén (copyright by Fűszeres Eszter) minden másodikat elkezdtem kitörölni, aminek az lett az eredménye, hogy mire végeztem a „duplák” törlésével, MIND eltűnt abból a bizonyos posztból. 24 órán belül ekkor kerülgetett másodszor a szívinfarktus…

Holnap lenne az „Egymilliomodik látogató” akció grillparty sorsolása, de mivel sajnos nem emlékszem mindenkire, aki jelentkezett, hogy szívesen találkozna velem személyesen, mitöbb, enne is a főztömből (grillemből), kérek mindenkit, hogy megjegyzésbe, ehhez a bejegyzéshez jelentkezzen (újra)!

Az új jelentkezési határidő 2010 március 20 éjfél, a sorsolás időpontja pedig március 21.
Köszönöm a megértést és vállalom a buksi simogatást…:-)