2011. október 21.

Sajtos-tejszínes pulykamell



Volt itthon 4 szelet pulykamell, némi angol szalonna, bacon, póréhagyma, zöldbab, sajtok (mozzarella és füstölt edami), meg koktélparadicsom. Egytálétel lett belőlük, mert nincs kényelmesebb, mint sütőtálba rétegezni azt, ami épp van a hűtőben, betolni a sütőbe, majd 40 perc elteltével hallgatni a családtagok elégedett hümmögéseit.

Egy sütőtál aljába bacon szeleteket tettem, azokra egy réteg párolt zöldbabot (így a köret kérdés is megoldódott), pórét (karikázva), az enyhén borsozott pulykaszeleteket gondosan betakartam angol szalonna szeletekkel, majd póréval és füstölt sajt meg mozzarella szeletekkel, nyakon öntöttem 2 dl tejszínnel és megpöttyöztem pár szem koktélparadicsommal, majd 40 percig sütöttem 180 fokra előmelegített sütőben.  Krumplipürével tálalnám legközelebb. Mert lesz legközelebb!